عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 107
:: بازدید سال : 271
:: بازدید کلی : 1372

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

لیست لوازم آرایش عروس
سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 18:16 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

همه به خصوص خانم ها چندین ماه قبل از عروسی روزهای پر استرسی را تجربه می کنند. در این بین داشتن لیست خرید لوازم آرایش عروس یکی از رسومی است که از دیرباز دغدغه جدید عروس و دامادها بوده است. بنابراین یکی از چیزهایی که در این مدت به کارتان می آید، تهیه فهرستی از عروس و داماد است. اگرچه امروزه عروس و دامادها معمولا خرید خود را بر اساس قدرت خرید و سلیقه و نیازشان انجام می دهند، اما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این لیست را تهیه کنید؛ زیرا ممکن است به دلیل نداشتن تجربه اشتباه کنید یا با تشویق فروشندگان لوازمی را خریداری کنید که برای شما کاربردی نیست. علاوه بر این، داشتن لیستی از لوازم آرایش عروس و داماد باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. در این مطلب لیست کاملی از اکسسوری ها و ملزوماتی که نباید در اکسسوری های عروس و آرایش از دست بدهید را ذکر کرده ایم.


آغازگر

پرایمر ی کی از محصولاتی است که باید در لیست لوازم آرایشی زنانه قرار گیرد; زیرا یکی از مهم ترین نکات برای داشتن آرایشی یکدست و ماندگار استفاده از پرایمر است. با استفاده از پرایمر می توانید قبل از استفاده از کرم پودر پوست خود را زیرسازی کرده و ماندگاری و ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید. خرید پرایمر شما را از خرید لوازم آرایشی گران قیمت صرفاً به دلیل ماندگاری طولانی بی نیاز می کند. بنابراین بهتر است نام این محصول آرایشی را در لیست ست های آرایشی عروس وارد کنید.

کرم پودر و پنکیک

مهم ترین نکته در خرید و انتخاب کرم پودر و پنکیک در لیست کامل لوازم آرایش عروس، تهیه کرم پودری متناسب با رنگ پوست شماست. حتی اگر می خواهید پوستتان روشن تر به نظر برسد، کرم پودری را انتخاب کنید که تنها یک درجه از شما روشن تر باشد. بهتر است پنکیک را از همان مارک پودر خامه درست کنید. زیرا در این صورت سازگاری بیشتری با یکدیگر خواهند داشت. نکته دیگر در خرید کرم پودر توجه به نوع پوست (چرب، خشک و مختلط) است که در مقاله ای دیگر راهنمای مفصلی در مورد آن آماده کرده ایم.

کرم های BB یا CC

استفاده روزانه از کرم پودر می تواند سلامت پوست شما را به خطر بیندازد; بنابراین توصیه می شود کرم های BB یا CC را در لیست کامل لوازم آرایش عروس خود از دست ندهید. این کرم ها در واقع مرطوب کننده هایی هستند که رنگی هستند و معمولا ضد آفتاب نیز محسوب می شوند. بنابراین گزینه خوبی برای مصرف روزانه شما هستند. یکی از محبوب ترین این محصولات کرم بی بی و کرم سی سی گلدن رز می باشد که با بافت نرم و سبکی که دارد به خوبی روی پوست پخش می شود و پوشش کاملی برای پوست شما ایجاد می کند. نمونه اصلی این کرم ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی میس اند مستر تهیه کنید. ”

لیست خرید لوازم آرایش عروس و داماد

پد اسفنجی یا لوازم آرایشی یکی دیگر از لوازم آرایش عروس که باید به همراه لیست لوازم آرایشی خریداری کنید، اسفنج یا پدهای آرایشی است که از آنها برای پخش بهتر کرم روی پوست استفاده می شود. علاوه بر این با این ابزار می توانید جوش ها و جوش ها را از بین ببرید و پوستی بی عیب و نقص داشته باشید.

رژ گونه

رژگونه یکی دیگر از مواردی است که باید در لیست لوازم آرایش عروس باشد اما تنوع زیاد محصولات رژگونه ممکن است شما را گیج کند. خرید پالت رژگونه های چند رنگ می تواند بسیار کاربردی و وسوسه انگیز باشد، اما اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، رژگونه هایی که تنها دو رنگ صورتی و هلویی دارند کافی است. این دو رنگ معمولا در هر نوع آرایشی وجود دارند.

رژ لب و مداد لب

لیست کامل لوازم آرایش عروس بدون رژ لب یک چیز بسیار مهم را از دست داده است. اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از رژلب های پررنگ تری مانند قرمز تیره و بنفش استفاده کنید. رژ لب های قهوه ای روشن یا صورتی بیشتر برای خانم هایی با پوست روشن مناسب است. علاوه بر این، می توانید یک یا دو رنگ رژ لب 24 ساعته برای مناسبت های خاص داشته باشید. مداد لب همچنین به جلوگیری از پخش شدن رژ لب در اطراف لب کمک می کند و همچنین ماندگاری آن را افزایش می دهد.

پالت سایه چشم

سایه چشم تاثیر بسزایی در زیبایی چشم ها دارد و جذابیت آنها را دو چندان می کند. به جای خرید سایه چشم تک رنگ، سعی کنید پالت سایه چشم تهیه کنید تا بتوانید در مجالس مختلف آرایش متنوع تری داشته باشید. معمولا پالت های حاوی دو تا پنج رنگ اصلی برای کیف آرایشی شما کافی است. داشتن یک پالت سایه چشم در لیست آرایش هر خانمی ضروری به نظر می رسد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
استخدام با مدرک دیپلم چگونه است؟
دو شنبه 29 فروردين 1401 ساعت 17:52 | بازدید : 99 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

یکی از مهم ترین روابط بین شهروندان و دولت، رابطه استخدامی است که به افراد اجازه می دهد برای رفع نیازهای مادی خود در مراکز و ادارات دولتی کار کنند. اشتغال در بخش دولتی حقوق و مزایای مادی و معنوی مختلفی را برای کارکنان به همراه دارد. بنابراین اشتغال در بخش دولتی به عنوان یک مزیت مهم برای افراد تلقی می شود.

اما استخدام با مدرک دیپلم در ادارات دولتی تابع اصول و مقرراتی است که امروزه در همه کشورها به رسمیت شناخته شده است و از جمله مهمترین این اصول می توان به اصل فرصت های شغلی برابر، اصل دستمزد برابر برای کار مساوی، اصل صلاحیت اشاره کرد. و شایستگی، اصل امنیت شغلی، اصل تامین رفاه کارکنان دولت، اصل حق دفاع از حقوق شغلی و اصل تداوم و توسعه آموزش کارکنان که در هر یک از این موارد به بررسی آنها می پردازیم.

 اصل برابری فرصت های شغلی

یکی از مهم ترین اصول حاکم بر استخدام در دستگاه های دولتی، اصل فرصت های شغلی برابر است. در همین راستا، بند 2 ماده 21 اعلامیه جهانی حقوق بشر تصریح می کند که «هر کس حق دارد در کشور خود به طور برابر به خدمات عمومی دسترسی داشته باشد». بند ج ماده 7 میثاق بین‌المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز «فرصت برابر برای هرکس برای ارتقاء به بالاترین رتبه در خدمت خود بدون توجه به سابقه خدمت و شایستگی» را به عنوان حق هر فرد مقرر می‌دارد. یکی برای داشتن شرایط کاری منصفانه و مطلوب شناخته می شود.

بنابراین همه افراد جامعه باید از فرصت مساوی برای دستیابی به مشاغل عمومی در ادارات دولتی برخوردار باشند و ایجاد موانع از طریق اعمال جنسیت، قومی، نژادی، مذهبی، سیاسی و مانند آن، مغایر این اصل است. البته لازم به ذکر است که بسیاری از کشورها شرایط تابعیت را به عنوان شرایط اشتغال بیان می کنند و این منافاتی با اصل برابری شغلی ندارد.

اصل دستمزد برابر برای کار مساوی

برای رفع تبعیض و از بین بردن اختلاف دستمزدها در بخش دولتی، اصل دستمزد برابر برای کار برابر باید اعمال شود. ماده 24 2 2 اعلامیه جهانی حقوق بشر، در راستای اصل حقوق برابر برای کار مساوی، مقرر می دارد که "هر کس حق دارد برای کار مساوی بدون تبعیض از دستمزد برابر برخوردار شود." عدم رعایت این اصل حقوق و مزایای بسیار بالایی را در بین کارکنان دولت به دنبال خواهد داشت. در نظام حقوقی ایران، تلاش دولت ها در این زمینه چندان موفق نبوده است. به عنوان مثال قانون نظام هماهنگ پرداخت در سال 91 که به منظور هماهنگی پرداخت ها به کارکنان دولت تصویب شد. با این حال، در عمل، هنوز ناهماهنگی قابل توجهی در حقوق و مزایای کارکنان دولت وجود دارد.

 اصل شایستگی

نظام اداری کارآمد و شایسته زمانی حاصل می شود که توانایی جذب و به کارگیری نخبگان را داشته باشد. این سیستم باید بر اساس معیارهایی مانند تخصص، کارایی، خلاقیت، اخلاق حسنه بتواند افراد واجد شرایط را جذب کند و افراد بر اساس شایستگی ها و شایستگی هایی که در طول خدمت از خود نشان می دهند ارتقاء یابند. علاوه بر این، نظام اداری باید به گونه ای ساماندهی شود که افراد شایسته و با تجربه را حفظ کند و چنین افرادی تمایلی به ترک خدمت دستگاه های اداری نداشته باشند و جذب دستگاه های دیگر نشوند. اعطای مشاغل به افراد بر اساس گرایش های قومیتی، مذهبی، سیاسی و مانند آن برخلاف اصل شایسته سالاری است و در عمل منجر به حاکمیت افراد نالایق در نهادهای دولتی می شود.

 اصل امنیت شغلی

کار افراد باید عاری از تعرض باشد و نباید به بهانه سلیقه شخصی، قومیتی، جنسیتی، مذهبی و سیاسی از افراد سلب شود. البته این به معنای بی توجهی به تخلفات کارکنان نیست و در این موارد باید طبق قانون با وی برخورد شود. اما بر خلاف این اصل است که مردم ثبات و امنیت شغلی ندارند. ثبات اشتغال در بخش دولتی نیز مزیتی در جذب متخصصان است. بنابراین نبود امنیت شغلی باعث می شود افراد واجد شرایط از استخدام در دستگاه های دولتی دوری کنند.

اصل تامین رفاه کارکنان دولت

عدم برآوردن نیازهای کارکنان دولت زمینه ناکارآمدی یا فساد را فراهم می کند. اصل 29 قانون اساسی در این خصوص مقرر می دارد: « برخورداری از تأمین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، از کارافتادگی، بی سرپرستی، از کار افتادگی، حوادث و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت های پزشکی، «بیمه و غیره است. یک حق عمومی در هر صورت در


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
هزینه تزریق ژل لب
جمعه 12 فروردين 1401 ساعت 11:41 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

هزینه بزرگ کردن لب با تزریق چربی و هزینه ژل لب در نواحی مختلف متفاوت است و بستگی به نوع ماده تزریق و تجربه متخصص زیبایی دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است. هزینه درمان بر اساس تعداد سرنگ های ژل محاسبه می شود. معمولاً دو سرنگ برای اکثر بیماران کافی است.

برندهای آمریکایی (Joviderm و Restylen) بالاترین قیمت، برندهای اروپایی قیمت متوسط ​​و ژل های چینی و کره ای کمترین قیمت را دارند. به عنوان مثال هزینه تزریق ژل لب Joviderm که ساخت شرکت آمریکایی Allergan است از Skin Elephant که ایتالیایی است بیشتر است. اگر هر دو لب بالا و پایین نیاز به هایلایت دارند، ممکن است تا 2 سی سی ژل نیاز باشد که هزینه تزریق را افزایش می دهد و به صورت موردی محاسبه می شود.

عوارض تزریق ژل لب چیست؟
به دلیل خون رسانی بیش از حد به لب ها، احتمال خونریزی بعد از تزریق وجود دارد. از کمپرس یخ استفاده کنید و چند روز قبل از تزریق از داروهای ضد انعقاد، امگا 3، ویتامین E و مسکن هایی مانند آسپرین، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول استفاده نکنید. از عوارض جلوگیری می کند. به دلیل شبکه عصبی قوی در لب ها، از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد استفاده می شود. بنابراین تا بهبودی کامل خوردن و آشامیدن ممنوع است. در 24 ساعت اول پس از تزریق گرمای شدید، ورزش شدید و مصرف مشروبات الکلی برای جلوگیری از تورم، خونریزی و التهاب بیشتر ممنوع است.

وقتی ژل تزریق می کنید سرما خورده اید یا ناراحتی های عصبی و استرس شدید دارید، انتظار ندارید به نتیجه دلخواه برسید. با پزشک خود در مورد چگونگی دستیابی به اهداف زیبایی خود صحبت کنید.

ناراحتی خفیف
این ناراحتی ها بسیار طبیعی است و به دلیل تزریق سوزن در لب است.

کبودی
کبودی قسمتی طبیعی از بدن است. برخی افراد بیشتر از دیگران آن را دریافت می کنند. میزان کبودی در افراد ژنتیکی است. همچنین سیگار کشیدن و مصرف داروهایی مانند آسپرین باعث افزایش میزان کبودی می شود. این کبودی ها در حدود 1 هفته بهبود می یابند، اما بستگی به خود فرد دارد. . کبودی می تواند حدود 2 تا 10 روز طول بکشد.

قرمز شدن
قرمزی پوست برای هر بیمار متفاوت است، اما این قرمزی ها در حدود 12 تا 24 ساعت از بین می روند.

تورم
تورم، سوزش و قرمزی در ناحیه ای که سوزن تزریق شده است. تورم صورت کاملا طبیعی است و برای هر بیمار متفاوت است زیرا لب ها یکی از حساس ترین نقاط صورت هستند. هر گونه تورم روی آن کاملا طبیعی است.

ناهنجاری های لب
این با از بین رفتن تورم بهبود می یابد. پزشک به شما یاد می دهد که چگونه لب های خود را برای از بین بردن این شرایط ماساژ دهید.

 

http://darichesalamat.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وظایف پشتیبانی سایت
پنج شنبه 4 فروردين 1401 ساعت 17:25 | بازدید : 101 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

پشتیبانی سایت به سه دسته پشتیبانی فنی، امنیتی و محتوا تقسیم می شود.

پس محدوده وظایف حامیان سایت نیز در این سه قسمت می باشد. پس از طراحی و اجرا، سایت شما نیاز به بررسی و تحلیل از هر سه جهت دارد. اگر می خواهید سایتی فعال، محبوب، سالم و همیشه در دسترس داشته باشید، باید امور آن را به طرفداران سایت بسپارید.

اما پاسخ به این سوال که وظایف پشتیبانی سایت وردپرس چیست؟

وظایف پشتیبانی فنی
به روز رسانی نرم افزار: یکی از وظایف مهم حامیان سایت، به روز رسانی فنی سایت است زیرا تمامی مطالب شما از طریق نرم افزار در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، بنابراین برای رفع نواقص باید به روز رسانی شود.

افزایش سرعت سایت: یکی از مواردی که در هر سایتی باید رعایت شود سرعت بارگذاری و آپلود مطالب سایت است. اگر بیش از چند ثانیه طول بکشد، مخاطب خسته شده و منتظر نمایش سایت شما نخواهد بود. کاربران فضای مجازی به سایت شما وفادار نیستند. اگر این زمان طولانی باشد به سایت دیگری می روند. دنبال کردن وظایف پشتیبانی سایت برای بهبود سرعت بارگذاری سایت شما است.

رفع لینک های شکسته: ممکن است برخی از لینک ها و لینک های سایت شما خراب شده یا از بین بروند. پشتیبان سایت وظیفه دارد تمام ایرادات را برطرف کند و لینک ها را به حالت اولیه بازگرداند. زیرا هر لینک به یک صفحه ختم می شود و اگر مشکلی داشته باشد برای مخاطب خوشایند نیست و سایت شما را نامعتبر می دانند.

رفع خطاهای کد نویسی : یکی از وظایف اصلی طراح وب سایت کد نویسی است اما اگر پس از کد نویسی سایت مشکلی در کدنویسی به وجود بیاید، پشتیبانی سایت آن را برطرف می کند. بنابراین، عیب یابی، بررسی و تصحیح خطاهای HTML نیز یک کار پشتیبانی مهم است.

پشتیبان گیری از فایل ها: در پشتیبانی فنی لازم است هر از چند گاهی از تمامی فایل ها نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت مفقود شدن آن ها به طور کامل از دست ندهید.

بررسی ریسپانسیو بودن طراحی سایت: ریسپانسیو یا ریسپانسیو بودن سایت به معنای سایتی است که برای اجرا بر روی هر دستگاهی اعم از لپ تاپ، گوشی، تبلت و ... به درستی و مطابق با صفحه نمایش آن طراحی شده است. در پشتیبانی سایت این قسمت بررسی می شود و از سازگاری طراحی سایت در تمامی صفحات اطمینان حاصل می کنند.

پشتیبانی امنیتی سایت
سوال دوم وظایف پشتیبانی سایت چیست؟ پشتیبانی امنیتی امنیت سایت شما یک موضوع مهم و قابل توجه است. تعداد افراد سودجو و هکر افزایش یافته است و اگر سایت شما به خوبی امنیت نداشته باشد ممکن است مورد حمله قرار گیرد.

حامیان برای محافظت از اطلاعات سایت شما و جلوگیری از هک شدن آن اقداماتی انجام می دهند تا به سایت شما آسیب نرسانند. برخی از این اقدامات برای حفظ امنیت سایت عبارتند از:

به روز رسانی مداوم سیستم محتوا، ایجاد رمزهای عبور غیرقابل پیش بینی و بسیار پیچیده (شامل حداقل 8 کاراکتر همراه با اعداد بزرگ و کوچک)، قفل کردن پوشه های مدیریتی، تغییر تنظیمات پیش فرض، عدم استفاده از رمز عبور برای چندین بخش و…

پشتیبانی از محتوای سایت
و برای تکمیل این سوال که وظایف پشتیبانی سایت چیست؟ ما باید وظایف پشتیبانی محتوا را توضیح دهیم.

پشتیبانی محتوا به شما کمک می کند اطلاعات و محتوای سایت را تکمیل کنید. ممکن است هر از گاهی وقت نداشته باشید مطالب مرتبط، اخبار و مقالات مفید را در سایت خود منتشر کنید، همچنین می توانید این قسمت را به پشتیبانی گوهر وب بسپارید. یکی از وظایف پشتیبانی سایت در این قسمت تولید محتوای جدید و پرکاربرد برای مخاطبان می باشد.

این نیز به سئوی سایت کمک زیادی می کند. برای اینکه در ردیف اول گوگل قرار بگیرید و افراد با جستجوی کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل شما را پیدا کنند، باید سئو سایت را دنبال کنید. رعایت این اصول نیز بر عهده تیم طراحی و پشتیبانی سایت می باشد. آنها با دانش و تجربه خود طبق الگوریتم های گوگل نکاتی را در طراحی سایت شما رعایت و اجرا می کنند تا سایت بیشتر دیده شود.

به همین دلیل پشتیبانی محتوا نیز بسیار مهم است و به قرار دادن محتوای جدید در سئو سایت کمک می کند. بنابراین تولید محتوا و رعایت اصول سئو از وظایف پشتیبانان سایت می باشد. آنها به بررسی و انجام وظایف خود ادامه می دهند تا اینکه اولین سایتی که در گوگل ظاهر می شود سایت شما باشد با جستجوی کلمه مورد نظر شما. در این صورت مشتریان شما بسیار بیشتر خواهند شد و شما از رقبای خود جلوتر خواهید بود.

اهمیت پشتیبانی سایت
همانطور که می بینید، وظیفه پشتیبان گیری از یک سایت فقط رفع خرابی ها نیست، بسیار گسترده تر و کارآمدتر است. بهتر است بگوییم که طراحی سایت تازه شروع ماجراست، پس چیزی که بیشتر از همه به آن نیاز دارید پشتیبانی سایت است. اگر همه این کارها با هم انجام شوند، سایت شما یکی از موفق ترین سایت ها خواهد بود و حتی می توانید به زودی به یک برند معروف تبدیل شوید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاتو ابرو و انواع آن! تفاوت خالکوبی های مدرن و قدیمی!
چهار شنبه 3 فروردين 1401 ساعت 17:40 | بازدید : 112 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

تاتو ابرو روشی است که با استفاده از رنگ مخصوص تاتو، ابروهای خود را پرتر و زیباتر کنید. این رنگ با ظرافت و مستقیماً از طریق سوزن هایی که به این کار اختصاص داده شده وارد پوست ناحیه ابرو می شود. اگرچه تاتو ابرو مدل های مختلفی دارد اما بدیهی است که مدل های تاتو ابرو با توجه به فرم صورت فرد انتخاب و اجرا می شود. با این حال، نقش سلیقه شخصی در تاتو ابرو را نمی توان انکار کرد. عوارض تاتو ابرو که روشی قدیمی است به مراتب بیشتر از روش های مدرن پرپشت کردن و فرم دادن به ابروهاست حتی اگر از بهترین رنگ تاتو ابرو استفاده شود. برای آشنایی بیشتر با این روش با ما همراه باشید.

تاتو ابرو چیست؟

تاتو ابرو یک روش قدیمی برای زیبایی ابرو است که برای رفع عیوب ابرو و افزایش زیبایی آن استفاده می شود. این روش در ابتدا طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. اما به مرور زمان با شناسایی اثرات و محدودیت های تاتو ابرو و پیدایش روش های جدید برای جلوه دادن ابروها، طرفداران آن کم شد. با این حال همچنان به دلیل عدم آگاهی، استقبال و پذیرش تاتو ابرو برای افراد امکان پذیر است.

انواع تکنیک های تاتو ابرو

همانطور که می دانید تاتو ابرو به انواع خدمات ابرو اشاره دارد. به طور کلی خالکوبی روش های مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود، اما در این مقاله هدف ما توضیح هر چه بیشتر روش قدیمی و رایج تاتو است.

خالکوبی معمولی (قدیمی): این مدل خالکوبی را اکثر افراد جامعه می شناسند زیرا از قدیم در ایران انجام می شده است. اما این افراد ممکن است به اندازه خالکوبی قدیمی در مورد سایر روش های تاتو اطلاعات نداشته باشند. یکی از محدودیت های این مدل تاتو از بین رفتن حالت طبیعی ابروها و مصنوعی بودن آنهاست. این روش امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

میکروپیگمنتیشن: در این روش با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن که به جای سوزن تاتو از کارتریج استفاده می کند، گرانول های رنگی در فضای بین اپیدرم و درم پوست القا می شود و بدین ترتیب این نواحی رنگی می شوند. این روش کمترین تخریب بافتی را بر جای می گذارد.

سایه زدن: روشی است که در آن موها در ناحیه تاج ابرو تراکم کمی دارند اما در انتهای ابرو این تراکم افزایش می یابد. بیشتر مورد تقاضای افرادی است که خواهان ابروهای فانتزی و در عین حال پر پشت هستند.

میکروبلیدینگ: این روش اگر همزمان با سایه زدن انجام شود، سایه روشنی روی ابروها ایجاد می کند.

هاشور ابرو: نوعی تاتو ابرو است که در آن به جای استفاده یکنواخت از رنگ، با کشیدن موهای ابرو انجام می شود. این روش برای افرادی که ابروهای کم پشت و در عین حال پراکندگی بالایی دارند توصیه می شود. هاشور ابرو روشی دائمی و در عین حال با ظاهری طبیعی است.

سایه ابرو: این روش شبیه یک تاتو معمولی است. با این تفاوت که از رنگ روشن تری نسبت به رنگ تاتو استفاده می شود و در نتیجه حالت ابرویی که با سایه انجام می شود طبیعی تر از ابروی تاتو شده است. البته دوام سایه ابرو کمتر از تات است. از انواع سایه ها می توان به مدل دائمی ساده، طبیعی و همچنین مخملی اشاره کرد.

فیبروز ابرو: تاتوی موقتی محسوب می شود. به این ترتیب می توان طراحی طبیعی تاج ابرو را به راحتی انجام داد. نکته قابل توجه در این روش این است که بر خلاف یک تاتو معمولی، رنگ وارد لایه های سطحی پوست شده و به عمق پوست نفوذ نمی کند. طول مدت فیبروز بین 1 ماه تا 1 سال تخمین زده می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کاربرد Armlat
سه شنبه 2 فروردين 1401 ساعت 18:1 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

آرماتور نوعی بتن با مقاومت بسیار بالا است که قوام و استحکام خوبی در برابر سایش دارد. آرملات پوششی سخت و سفت شونده از رسوبات معدنی (سنگ های آذرین)، روان کننده ها و سیمان با عیار بالا و افزودنی های مجاز طی مراحل منظم و نظارت شده است که به صورت ملات بر روی بتن تازه به ضخامت 1 تا 2 اجرا و اجرا می شود. سانتی متر. لایه ای مستحکم با مقاومت سایشی بالا روی بتن ایجاد می کند تا از سایش و سایر عوامل مخرب جلوگیری کند.

 

آرملات متشکل از گرانول هایی به قطر 75 درصد تا 10 میلی متر و سختی 6 تا 8 در مقیاس موهس بوده و تنها دارنده استاندارد ISO9001 و دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد.

اجرای آرملات روی بتن تازه
اگر بستر بتن قدیمی باشد (کاربرد آرملات بر روی بتن تازه پس از گیرش اولیه و قبل از گیرش نهایی، در صورتی که عمر بتن بیش از 12 ساعت باشد، بتن قدیمی نامیده می شود)، لایه میانی بتن با ضخامت حداقل 80. ابتدا باید ارائه شود. میلی متر روی بتن قدیمی بریزید. پلت فرم پیاده سازی آرملات باید تمیز و همچنین محکم باشد. علاوه بر این، موادی مانند روغن و گریس یا گرد و غبار نباید روی سطح وجود داشته باشد. بنابراین آرملات را نمی توان روی سطوح موزاییکی و آسفالتی قدیمی اجرا کرد. ذکر این نکته ضروری است که آرملات را نمی توان جایگزین بتن در ساخت سازه دانست، اما می توان ضخامت آن را از بتن سازه کاهش داد.

 

کاربرد Armlat
Armlat معمولا در مناطق صنعتی با ترافیک سنگین استفاده می شود. علاوه بر این، آرملات در مناطقی که از ماشین آلات سنگین استفاده می شود و بتن در معرض سایش بتن ناشی از این ماشین ها قرار می گیرد، استفاده می شود. استفاده از آرملات به عنوان کفپوش تزئینی نیز یکی از کاربردهای آن است. برای این منظور از آرمیچرهای رنگی استفاده می شود و می توان آن را با قالب های مخصوص شکل داد.

آرملات باید بین دو زمان گیرش اولیه و گیرش نهایی بتن اجرا شود. البته لازم به ذکر است که امکان اجرای آرملات بر روی بتن قدیمی نیز وجود دارد، برای این منظور باید از چسب های مخصوص استفاده شود اما در کل این کار توصیه نمی شود.

آرملات به صورت رنگی نیز موجود است که در سه رنگ سبز، قرمز و زرد موجود است. فقط در مورد آرملات باید در نظر داشت که امکان ایجاد سطوح یکپارچه با این بتن وجود ندارد. زیرا یکی از ملزومات در کف سازی اجرای شکاف های انبساط و انقباض است. و گاهی اوقات نمی توان از شر این درزها خلاص شد.

 

کاربرد بتن سخت ملات (آرملات) در کارگاه های صنعتی که در شرایط تنش و فشار زیاد و همچنین در کف های صنعتی با هدف بهبود سختی سطح و مقاومت سایشی کف در شرایط تنش مستقیم، شامل گزینه های زیر می باشد:

  • صنعت داروسازی
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع سنگین
  • نیروگاه ها
  • کشتارگاه ها و سردخانه ها
  • چاپخانه
  • کارخانه های صنعتی
  • سالن های تولید و انبار
  • صنایع غذایی و دارویی
  • محوطه سازی
  • پارکینگ طبقاتی و غیره

سایت مرجع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0