لیست لوازم آرایش عروس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 192
:: بازدید سال : 356
:: بازدید کلی : 1457

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

لیست لوازم آرایش عروس
سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت 18:16 | بازدید : 106 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

همه به خصوص خانم ها چندین ماه قبل از عروسی روزهای پر استرسی را تجربه می کنند. در این بین داشتن لیست خرید لوازم آرایش عروس یکی از رسومی است که از دیرباز دغدغه جدید عروس و دامادها بوده است. بنابراین یکی از چیزهایی که در این مدت به کارتان می آید، تهیه فهرستی از عروس و داماد است. اگرچه امروزه عروس و دامادها معمولا خرید خود را بر اساس قدرت خرید و سلیقه و نیازشان انجام می دهند، اما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این لیست را تهیه کنید؛ زیرا ممکن است به دلیل نداشتن تجربه اشتباه کنید یا با تشویق فروشندگان لوازمی را خریداری کنید که برای شما کاربردی نیست. علاوه بر این، داشتن لیستی از لوازم آرایش عروس و داماد باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. در این مطلب لیست کاملی از اکسسوری ها و ملزوماتی که نباید در اکسسوری های عروس و آرایش از دست بدهید را ذکر کرده ایم.


آغازگر

پرایمر ی کی از محصولاتی است که باید در لیست لوازم آرایشی زنانه قرار گیرد; زیرا یکی از مهم ترین نکات برای داشتن آرایشی یکدست و ماندگار استفاده از پرایمر است. با استفاده از پرایمر می توانید قبل از استفاده از کرم پودر پوست خود را زیرسازی کرده و ماندگاری و ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید. خرید پرایمر شما را از خرید لوازم آرایشی گران قیمت صرفاً به دلیل ماندگاری طولانی بی نیاز می کند. بنابراین بهتر است نام این محصول آرایشی را در لیست ست های آرایشی عروس وارد کنید.

کرم پودر و پنکیک

مهم ترین نکته در خرید و انتخاب کرم پودر و پنکیک در لیست کامل لوازم آرایش عروس، تهیه کرم پودری متناسب با رنگ پوست شماست. حتی اگر می خواهید پوستتان روشن تر به نظر برسد، کرم پودری را انتخاب کنید که تنها یک درجه از شما روشن تر باشد. بهتر است پنکیک را از همان مارک پودر خامه درست کنید. زیرا در این صورت سازگاری بیشتری با یکدیگر خواهند داشت. نکته دیگر در خرید کرم پودر توجه به نوع پوست (چرب، خشک و مختلط) است که در مقاله ای دیگر راهنمای مفصلی در مورد آن آماده کرده ایم.

کرم های BB یا CC

استفاده روزانه از کرم پودر می تواند سلامت پوست شما را به خطر بیندازد; بنابراین توصیه می شود کرم های BB یا CC را در لیست کامل لوازم آرایش عروس خود از دست ندهید. این کرم ها در واقع مرطوب کننده هایی هستند که رنگی هستند و معمولا ضد آفتاب نیز محسوب می شوند. بنابراین گزینه خوبی برای مصرف روزانه شما هستند. یکی از محبوب ترین این محصولات کرم بی بی و کرم سی سی گلدن رز می باشد که با بافت نرم و سبکی که دارد به خوبی روی پوست پخش می شود و پوشش کاملی برای پوست شما ایجاد می کند. نمونه اصلی این کرم ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی میس اند مستر تهیه کنید. ”

لیست خرید لوازم آرایش عروس و داماد

پد اسفنجی یا لوازم آرایشی یکی دیگر از لوازم آرایش عروس که باید به همراه لیست لوازم آرایشی خریداری کنید، اسفنج یا پدهای آرایشی است که از آنها برای پخش بهتر کرم روی پوست استفاده می شود. علاوه بر این با این ابزار می توانید جوش ها و جوش ها را از بین ببرید و پوستی بی عیب و نقص داشته باشید.

رژ گونه

رژگونه یکی دیگر از مواردی است که باید در لیست لوازم آرایش عروس باشد اما تنوع زیاد محصولات رژگونه ممکن است شما را گیج کند. خرید پالت رژگونه های چند رنگ می تواند بسیار کاربردی و وسوسه انگیز باشد، اما اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، رژگونه هایی که تنها دو رنگ صورتی و هلویی دارند کافی است. این دو رنگ معمولا در هر نوع آرایشی وجود دارند.

رژ لب و مداد لب

لیست کامل لوازم آرایش عروس بدون رژ لب یک چیز بسیار مهم را از دست داده است. اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از رژلب های پررنگ تری مانند قرمز تیره و بنفش استفاده کنید. رژ لب های قهوه ای روشن یا صورتی بیشتر برای خانم هایی با پوست روشن مناسب است. علاوه بر این، می توانید یک یا دو رنگ رژ لب 24 ساعته برای مناسبت های خاص داشته باشید. مداد لب همچنین به جلوگیری از پخش شدن رژ لب در اطراف لب کمک می کند و همچنین ماندگاری آن را افزایش می دهد.

پالت سایه چشم

سایه چشم تاثیر بسزایی در زیبایی چشم ها دارد و جذابیت آنها را دو چندان می کند. به جای خرید سایه چشم تک رنگ، سعی کنید پالت سایه چشم تهیه کنید تا بتوانید در مجالس مختلف آرایش متنوع تری داشته باشید. معمولا پالت های حاوی دو تا پنج رنگ اصلی برای کیف آرایشی شما کافی است. داشتن یک پالت سایه چشم در لیست آرایش هر خانمی ضروری به نظر می رسد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: