تاتو ابرو و انواع آن! تفاوت خالکوبی های مدرن و قدیمی!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 231
:: بازدید سال : 395
:: بازدید کلی : 1496

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

تاتو ابرو و انواع آن! تفاوت خالکوبی های مدرن و قدیمی!
چهار شنبه 3 فروردين 1401 ساعت 17:40 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

تاتو ابرو روشی است که با استفاده از رنگ مخصوص تاتو، ابروهای خود را پرتر و زیباتر کنید. این رنگ با ظرافت و مستقیماً از طریق سوزن هایی که به این کار اختصاص داده شده وارد پوست ناحیه ابرو می شود. اگرچه تاتو ابرو مدل های مختلفی دارد اما بدیهی است که مدل های تاتو ابرو با توجه به فرم صورت فرد انتخاب و اجرا می شود. با این حال، نقش سلیقه شخصی در تاتو ابرو را نمی توان انکار کرد. عوارض تاتو ابرو که روشی قدیمی است به مراتب بیشتر از روش های مدرن پرپشت کردن و فرم دادن به ابروهاست حتی اگر از بهترین رنگ تاتو ابرو استفاده شود. برای آشنایی بیشتر با این روش با ما همراه باشید.

تاتو ابرو چیست؟

تاتو ابرو یک روش قدیمی برای زیبایی ابرو است که برای رفع عیوب ابرو و افزایش زیبایی آن استفاده می شود. این روش در ابتدا طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. اما به مرور زمان با شناسایی اثرات و محدودیت های تاتو ابرو و پیدایش روش های جدید برای جلوه دادن ابروها، طرفداران آن کم شد. با این حال همچنان به دلیل عدم آگاهی، استقبال و پذیرش تاتو ابرو برای افراد امکان پذیر است.

انواع تکنیک های تاتو ابرو

همانطور که می دانید تاتو ابرو به انواع خدمات ابرو اشاره دارد. به طور کلی خالکوبی روش های مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود، اما در این مقاله هدف ما توضیح هر چه بیشتر روش قدیمی و رایج تاتو است.

خالکوبی معمولی (قدیمی): این مدل خالکوبی را اکثر افراد جامعه می شناسند زیرا از قدیم در ایران انجام می شده است. اما این افراد ممکن است به اندازه خالکوبی قدیمی در مورد سایر روش های تاتو اطلاعات نداشته باشند. یکی از محدودیت های این مدل تاتو از بین رفتن حالت طبیعی ابروها و مصنوعی بودن آنهاست. این روش امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

میکروپیگمنتیشن: در این روش با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن که به جای سوزن تاتو از کارتریج استفاده می کند، گرانول های رنگی در فضای بین اپیدرم و درم پوست القا می شود و بدین ترتیب این نواحی رنگی می شوند. این روش کمترین تخریب بافتی را بر جای می گذارد.

سایه زدن: روشی است که در آن موها در ناحیه تاج ابرو تراکم کمی دارند اما در انتهای ابرو این تراکم افزایش می یابد. بیشتر مورد تقاضای افرادی است که خواهان ابروهای فانتزی و در عین حال پر پشت هستند.

میکروبلیدینگ: این روش اگر همزمان با سایه زدن انجام شود، سایه روشنی روی ابروها ایجاد می کند.

هاشور ابرو: نوعی تاتو ابرو است که در آن به جای استفاده یکنواخت از رنگ، با کشیدن موهای ابرو انجام می شود. این روش برای افرادی که ابروهای کم پشت و در عین حال پراکندگی بالایی دارند توصیه می شود. هاشور ابرو روشی دائمی و در عین حال با ظاهری طبیعی است.

سایه ابرو: این روش شبیه یک تاتو معمولی است. با این تفاوت که از رنگ روشن تری نسبت به رنگ تاتو استفاده می شود و در نتیجه حالت ابرویی که با سایه انجام می شود طبیعی تر از ابروی تاتو شده است. البته دوام سایه ابرو کمتر از تات است. از انواع سایه ها می توان به مدل دائمی ساده، طبیعی و همچنین مخملی اشاره کرد.

فیبروز ابرو: تاتوی موقتی محسوب می شود. به این ترتیب می توان طراحی طبیعی تاج ابرو را به راحتی انجام داد. نکته قابل توجه در این روش این است که بر خلاف یک تاتو معمولی، رنگ وارد لایه های سطحی پوست شده و به عمق پوست نفوذ نمی کند. طول مدت فیبروز بین 1 ماه تا 1 سال تخمین زده می شود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: