باتری سامسونگ S7 Edge با ظرفیت 3000 میلی آمپر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 202
:: بازدید سال : 366
:: بازدید کلی : 1467

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

باتری سامسونگ S7 Edge با ظرفیت 3000 میلی آمپر
یک شنبه 29 اسفند 1400 ساعت 11:44 | بازدید : 114 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

دهم شهریور ۱۳۹۰، سامسونگ با ترکیب گوشی و تبلت، محصولی عجیب با نام Galaxy Note را معرفی کرد و رستهی جدیدی را با نام فبلت ایجاد نمود. ظرفیت باتری سامسونگ Note 3 برابر با 3200 میلیآمپر ساعت است و ولتاژ 3.8 ولت دارد. در واقع طول عمر مفید تولیدات سامسونگ در برابر سایر برندهای بازار باور نکردنی است. باتری گوشی سامسونگ Galaxy Note 3 از قابلیت هایی مثل شارژ سریع پشتیبانی نمیکند و به همین سبب فول شارژ شدن باتری دستگاه با سرعت بالایی انجام نخواهد شد.برای جلوگیری از خرابی زود هنگام باتری و افزایش طول عمر باتری، بهتر است از شارژر سامسونگ اصل استفاده کنید که میزان این خطر و مشکل را کاهش دهید. با خرید و استفاده از کابل و آداپتورهای شارژ اورجینال عملکرد باتری تان را بهبود و عمر آن را افزایش دهید. این ارتقای باتری نسبت به مدل S6 به اندازه ی 1000 میلی آمپر ساعت و نسبت S7 به اندازه ی 600 میلی آمپر ساعت است و می توان پیش بینی کرد که این افزایش ظرفیت حتما بهبود در عملکرد را نیز برای این باتری به همراه دارد. طبق نظر منتقدان گوشی های هوشمندی که نمایشگر بزرگتر از 5 اینچ دارند در صورتی با کمبود شارژ مواجه نمی شوند که ظرفیت باتری آن ها بیش از 3000 میلی آمپر ساعت باشد.

باتری سامسونگ S7 Edge با ظرفیت 3000 میلی آمپر و شماره مدل EB-BG935ABE می باشد. دقیقا مانند رسم قدیمی گوشی های سری اس سامسونگ و همانطور که در باتری های S6 و S7 شاهد آن بودیم باتری اورجینال سامسونگ S7 Edge نیز قابل تعویض نیست و کاربران نمی توانند در مواقع نیاز به شارژ بیشتر با خرید یک باتری اضافی و به همراه داشتن آن خود به راحتی باتری را تعویض کنند. توجه داشته باشید که زمان مقاومت باتری در حین وبگردی زمانی که از وای فای استفاده می شود در مقایسه با زمانی از اینترنت سیم کارت استفاده میگردد، متفاوت است و مصرف در هنگام اتصال به اینترنت سیم کارت بیشتر خواهد بود، در مورد باتری S7 Edge این اختلاف به 3 ساعت می رسد که بسیار اهمیت دارد چون فرصت استفاده از اینترنت برای 3 ساعت بیشتر مسلما برای کاربران بهتر می باشد. با توجه به نتایج تست های انجام شده بر روی باتری S7 Edge مشخص شده استکه در تست کلی، نسخه دارای پردازنده ی اسنپ دراگون 98 ساعت پایداری داشته و نسخه دارای پردازنده اگزینوس 87 ساعت دوام آورده است که در نخستین گام مشخص می شود که نسخه دارای پردازنده اسنپ دراگون عمر طولانی تری دارد.

زمانی که شما برچسب از روی باتری می کَنید، تازه با پوسته جدید باتری روبرو می شوید که باید در زیر برچسب پوسته سیاه رنگی به نام NFC وجود داشته باشد. در پخش پیوسته موسیقی دوام این باتری به 74 ساعت می رسد که برای دوستداران موسیقی زمان بسیار مناسبی است. امکان مشاهده براساس دسته بندی (category) (به عنوان مثال تمامی تصاویر) به صورت کاربر پسندی وجود دارد و شما میتوانید در بین تمامی بخشهای فضای ذخیره سازی داخلی خود به گردش بپردازید. بسته به برند تلفنی که استفاده میکنید یا با نصب برنامههای تخصصی، میتوانید به اطلاعات عمیقتری نیز دسترسی داشته باشید. در این مطلب با بررسی تست های مقاومت باتری انجام شده بر روی این باتری و مقایسه آن باهم رده هایش مشخص می کنیم که عملکرد این باتری در چه سطحی قرار دارد، اما باید توجه داشته باشید از آن جایی که گوشی S7 Edge در دو نسخه متفاوت یکی با پردازنده Snapdragon 820 و دیگری با تراشه Exynos 8890 به بازار عرضه شده است، تست ها هم دو بار برای هر یک از این نسخه ها انجام شده و مسلما نتایج آن ها با یکدیگر فرق دارد و از آن جایی که پردازنده های اسنپ دراگون کم مصرف ترند و برای فعالیت انرژی کمتری احتیاج دارند، مصرف دستگاه دارای چیپست Snapdragon 820 تا حدودی کمتر است.

یاری نماید. اگر زمانی باتری گوشی شما نیاز به تعویض پیدا کرد حتما برای با خبر شدن از قیمت باتری سامسونگ S7 Edge و خرید آن به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا نتیجه مورد نظر از عملکرد باتری را مشاهده نمایید. در تست وبگردی و استفاده از اینترنت نیز نتیجه ی باتری گوشی سامسونگ S7 Edge با پردازنده اسنپ دراگون 13 ساعت و 32 دقیقه و نسخه دارای تراشه اگزینوس 10 ساعت و 9 دقیقه ثبت شده است که آیفون 6S با زمان پایداری 12 ساعته اش تقریبا پایاپای این دو نسخه عمل می کند. باتری اصلی سامسونگ S7 Edge از نسل اول شارژر Qualcomm پشتیبانی می کند و از استفاده از نسل دوم این فست شارژرها محروم است اما با این حال شرکت تولید کننده ادعا کرده است که ظرف مدت 90 دقیقه شارژ باتری سامسونگ S7 Edge از 0 تا 100 تکمیل می شود. حتی در حالت استندبای نیز فعالیت هایی در گوشی انجام می شود که نیازمند مصرف شارژ هستند. برنامه های دیگری که در گوشی برای S Pen نصب شده اند، مانند همان برنامه هایی هستند که در نوت 3 دیده می شود. پس از آن با باتری سامسونگ S7 Edge این برتری را بار دیگر تضمین کرد چرا که این باتری ظرفیت بیشتر و سرعت شارژ بالاتری را دارد و بیشتر رقبایش را در برند های دیگر و در نسل های قبلی هم خانواده ها پشت سر گذاشت.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: