هزینه ساخت یک کلبه چوبی در باغ چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 197
:: بازدید سال : 361
:: بازدید کلی : 1462

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

هزینه ساخت یک کلبه چوبی در باغ چقدر است؟
چهار شنبه 18 اسفند 1400 ساعت 18:54 | بازدید : 118 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

1- ساخت فونداسیون و فونداسیون کلبه چوبی: در مرحله اول انتخاب کنید که چه فونداسیونی را برای کلبه خود انتخاب می کنید که انتخاب هر کدام از آنها در ساخت کلبه چوبی شما تاثیرگذار است. اندازه کلبه جنگلی اندازه ورودی کلبه چوبی خطوط جداسازی قسمت های مختلف کلبه چوبی زهکشی بررسی هزینه ساختمانی که برای ساخت کلبه جنگلی در نظر گرفته شده است نوع سنگ و مصالح ساختمانی مانند به عنوان گچ، ماسه، ماسه، خاک رس نیاز به مصالح دارد، اما نه به اندازه ای که ساخت ساختمان های بتنی و سیمانی به سیمان، گچ و غیره نیاز دارد. مسیرهای منتهی به محل ساخت کلبه جنگلی را برای رسیدن مصالح بررسی کنید. شاید بتوان یک مسیر موقت برای این انتقال ایجاد کرد.

سه مرحله برای اره درخت برای ساخت کلبه: چوب خود را به سه قسمت تقسیم کرده و در قسمت اول یک برش افقی ایجاد کنید، سپس زاویه 45 درجه را به سمت بالا بالا ببرید تا اولین برش چوب را ببینید. سمت سوم را در مقابل برش اول ببرید. دقیقاً اگر ضخامت چوب را به 10 قسمت تقسیم کنیم باید با این برش ها 1 قسمت از قطر چوب کم شود. در این لحظه درخت در حال سقوط است.

2- خرد کردن چوب و الوار: خرد کردن الوار بسیار آسان اما زمان بر است. برای خرد کردن چوب می توانید از اره برقی استفاده کنید و روش های مختلفی برای جمع آوری الوار و چوب وجود دارد.

3- ساختن کلبه در جنگل; ساخت قاب و دیوار: حالا که الوار و چوب را به اندازه دیوارها و چهارچوب برش داده اید، نوبت به ساخت دیوار با قرار دادن الوارها روی هم می رسد. دیوارها و قاب ها در دو طرف باید یک شکل مثلثی را تشکیل دهند. شروع به چیدن الوارهای بزرگ کنید تا به الوارهای کوچک برسید. که یک شکل مثلثی ایجاد می کند. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، برای چسباندن چوب ها به یکدیگر یک گیره بین الوارها نصب کنید که از بالا یک چوب T شکل ایجاد می کند و از طرف دیگر گره بزنید تا کنده ها در دو طرف طناب مرتب بمانند.

4- عایق کاری دیوارها، کف و سقف: مهمترین قسمت ساخت کلبه جنگلی عایق کف و پشت بام است که تا 70 درصد به اتلاف انرژی و حفظ گرما کمک می کند. می توانید یک برش V شکل در بالای ورودی بین الوار ایجاد کنید. حتما این قسمت را هم عایق بندی کنید. برای خنک نگه داشتن کف کلبه چوبی، بین بتن عایق قرار دهید و سقف نیز باید عایق باشد تا رطوبت به داخل کلبه جنگلی نفوذ نکند. به یاد داشته باشید، هنگام ساخت کلبه چوبی در یک جنگل، مهم ترین چیزی که باید به آن فکر کنید دسترسی به شهر است.

ساخت کلبه چوبی
ساخت کلبه چوبی
هزینه ساخت یک کلبه چوبی

هزینه ساخت یک کلبه چوبی به عوامل مختلفی مرتبط است. مجموع این عوامل ساخت یک کلبه چوبی را گران یا ارزان می کند. تمامی این عوامل بر کیفیت یک کلبه چوبی تاثیر مستقیم دارد که بسته به نیاز هر قسمت باید انتخاب و سفارش داده شود. این عوامل عبارتند از:

▪نوع طرح کلبه چوبی

▪ منطقه کلبه چوبی

▪ کلبه چوبی یک یا دو طبقه

▪ نوع سقف یا خرپا کلبه چوبی

▪ نوع چوب مورد استفاده در ساخت کلبه های چوبی

خرید کلبه چوبی

▪ نوع درب و پنجره کلبه چوبی

▪ نوع رنگ مورد استفاده در ساخت کلبه های چوبی

کاری عایق و ضد حریق کلبه چوبی

قیمت کلبه چوبی (هزینه ساخت کلبه چوبی): برای تعیین قیمت کلبه چوبی توسط سازنده، مشتری باید مشخصات ذکر شده در بالا را انتخاب و از کارفرما سفارش دهد.

نوع طراحی کلبه چوبی: اولین چیزی که باید مشخص شود نوع طراحی کلبه چوبی است که مشتری بر اساس تجربه و سلیقه خود می تواند انجام دهد. اما در صورتی که مشتری توانایی تعیین طرح اولیه کلبه چوبی را نداشته باشد می توان به سازنده کلبه چوبی معتبر اعتماد کرد و طرح اولیه کلبه را سفارش داد. نوع طرح کلبه چوبی در قیمت نهایی کلبه چوبی بسیار تاثیرگذار است به طوری که گاهی تا متری یک میلیون تومان اختلاف قیمت یک متراژ ثابت کلبه چوبی تنها به دلیل نوع طراحی است. .

متراژ کلبه چوبی : یکی دیگر از نکاتی که در هزینه نهایی کلبه چوبی تاثیر مستقیم دارد متراژ کلبه چوبی است که البته با افزایش متراژ کلبه افزایش می یابد. البته در این مرحله باید از سازنده یا فروشنده یک کلبه چوبی انتظار داشت که با افزایش متراژ از حد معینی، پایه قیمت یا همان قیمت را کاهش دهد. این واقعیت بر اساس کاهش شکاف تولید و بهینه سازی مراحل تولید کاملاً منطقی و امکان پذیر است.

کلبه چوبی یک یا دو طبقه: کلبه چوبی یک یا دو طبقه تاثیر زیادی در هزینه نهایی کلبه ندارد و فقط مساحت طبقه دوم به متراژ طبقه اول اضافه می شود. در این مرحله سازنده نباید تک فروشی بفروشد




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: